تجربه غذای لذیذ

رستوران ها و فست فودهای شبانه

الوشب رستوران ها و فست فودهای شبانه
برگر شبانه‌روزی تهران: لذت یک وعده لذیذ در هر ساعت

رستوران ها و فست فودهای شبانه تهران

از سالهای دور کودکی یادمون میاد که هیچ رستوران و فست فودی شبها بعد از ساعت ۱۱ شب باز نبود.

بعدها در دوران جوانی فست فود احمد عابدزاده در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس٫ شبها تا ساعت ۳ صبح٫ ساندویچ و همبرگر داشت. بعدتر حوالی سالهای ۱۳۹۰ فست فود لمزی یک شعبه خیلی لوکس در خیابان ولیعصر بالاتر از پارک وی باز کرد که میتونستید تا ساعت ۴ صبح برید داخل سالنش بنشینید و پیتزا و پاستا و انواع ساندویچ و سالاد و برگر سفارش بدید. متاسفانه لمزی به دلیل اینکه اشخاص غیر موجهی شبها مشتریش بودند و شما اگر فقط یک بار میرفتید بعد از ساعت ۱۲ شب داخل سالنش مینشستید٫ متوجه این موضوع میشدید٫ بعد از یک مدت کوتاه فعالیت٫ احتمالا به دلایل امنیتی بسته شد.

مساله دیگری که در سالهای قبل وجود داشت این بود که فرهنگ شب نشینی و سفارش غذای شبانه خیلی بین مردم جا نیفتاده بود و مشتریهای غذای شبانه چندان تمایل به سفارش حضوری نداشتند. آنها تمایل داشتند در خانه خود و در جمع میهمانی خود بنشینند و غذا سفارش دهند و غذا به درب منزل آنها ارسال شود.

از این رو از سال ۱۳۹۴ فست فود کرنبری که از سالیان قبل در بولوار مرزداران فعالیت داشت و به دلیل پخت اولین پیتزاهای دوطبقه در ایران و  همچنین برای ارائه اولین پیتزا های چهارطبقه دنیا شهرت داشت٫ باز هم در یک تصمیم انقلابی در حوزه رستوران و فست فود٫ برای اولین بار در تهران و ایران٫ تصمیم به ارسال غذای شبانه در تمام تهران گرفت و با این کار٫ آغاز کننده سرویس دلیوری غذای شبانه در تهران شد.

به این ترتیب فست فود کرنبری٫ (مجموعه شب فود فعلی) به عنوان اولین و در حال حاضر معروف ترین مجموعه رستوران و فست فود شبانه تهران است.

در سال ۱۳۹۶ کرنبری به شب فود تغییر نام پیدا کرد و از سال ۱۳۹۸ شعبه جدید خود را در شمال تهران راه اندازی کرد و منوی متنوعی از غذاهای ایرانی را ارئه کرد. از سال ۱۴۰۰ دو شعبه دیگر در مرکز تهران و شرق تهران راه اندازی کرد. از سال ۱۴۰۱ پس از ثبت شرکت صنایع غذایی دیتکو٫ با تلفن ۵ رقمی و دیتا سنتر و کال سنتر متمرکز مرکزی٫ شروع به سرویس دهی به مشتریان عزیز کرد.

اگرچه مجموعه شب فود از همان ابتدای فعالیت از سال ۱۳۹۴  اقدام به ارسال غذا در تمام تهران با اتوپیک های زیر مجموعه خود رستوران میکرد٫ با اینحال در سال ۱۴۰۲ با ثبت شرکت حمل و نقل آریا نوین نصر٫ اقدام به ارسال مویرگی سیستماتیک در تمام تهران کرد. با اینکه شب فود از همان ابتدای فعالیت خود از سال ۱۳۹۴ برای تمامی مشتریهای شبانه خود در تهران کارت خوان ارسال میکرد٫ کاری که حتی اکنون نیز در مجموعه های شبانه دیگر آرزویی دست نیافتنی است٫ با اینحال با سیستم ارسال مویرگی شرکتی خود از سال ۱۴۰۲ اختلاف خدمات رسانی خود را با مجموعه های شبانه دیگر دست نیافتنی کرد.

در حال حاضر در سال ۱۴۰۳ مجموعه قابلیت های شب فود اعم از ارسال کارت خوان برای تمامی سفارشات٫ کال سنتر حرفه ای مجزا با تلفن ۵ رقمی شرکتی٫ درگاه های پرداخت بانکی مختلف٫ داشتن تمام مجوزهای بهداشتی و مالیاتی و صنفی٫ دارا بودن نشان و مجوز اینماد و کسب و کارهای اینترنتی و پرسنل ایرانی آموزش دیده٫ باعث میشود که شبفود با اختلاف بسیار زیاد به عنوان قابل اعتماد ترین و حرفه ای ترین و بهترین فست فود و رستوران شبانه تهران از نظر تمامی کاربران و مشتریهای تهرانی معرفی گردد.

5/5 - (1 امتیاز)
Categories: فست فود و رستوران شبانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد